Zuhal'in Müzesi

4 Şubat 2010 Perşembe

Günde iki tekrar şart...

 Şu malum yemek  yarışmasını seyrederken beynim eriyor...Aşağıya doğru gözlerimi ıslata aslata akıyor. Ben mecburmuyum canım  beynimin kalan yarısını bunlara teslim etmeye...Zaten aklım bana ancak yetiyor. Bu ve bunun gibi programlardan dolayı insanoğlunun akli dengesi yok artık. Herkes aklını teslim etmiş. 

Tüm diziler neden aynı anda reklama giriyor. Bunlar bizimle dalga mı geçiyor. Ali Rıza bey öldü ölecek, sürekli kalbi sıkışıyor. O böööyle kıvrandıkça ben de kendimi hasta hissediyorum., benim de kalbim sıkışıyor.  Neydi gelininin adııı.....heeh Ferhunde... Bu kadın ayıplanıyor, kimse sevmiyor ama napsın, aslında çağımızın kadını. :)) Etrafınıza bir bakın ondan beterleri de var. Kadın milleti zaten korkulası yaratıklardır, sinsidir, erkekler artık bunu anlasın...Boşuna tantanaya gerek yok...

Eğitici hiçbirşey uyanık olduğumuz saatlerde yayınlanmıyor. Yayınlansa da bu kanallar paralı, yok d smart yok digiturk, yok bilmem ne , orda burda,  bul da izle kolaysa.

Aynı programı hem gündüz hem gece en az 2 defa yayınlıyorlar. İkincisinde tekrar niteliğinde daha iyi kavramamız için mi yayınlıyorlar acaba. :)) Biri sabah biri gece. Sabah boş zihinle konuyu yeni öğrendiğimiz için aklımıza giriyor ama  yatmadan önce  de tekrar ettiğimizde kalıcı öğrenme sağlıyoruz. :)) En iyi öğrenme saatleridir ya bunlar bu durumu demek ki en iyi televizyon kanlallar kullanıyor. Ne mutlu bize ki birileri bizi düşünüyor.  :))

Maçlar neden  tekrar takrar yayınlanıyor sanıyorsunuz. Çünkü erkekler golü görüyor ama bir seferde tam olarak kavrayamıyor. İdrak edebilmeleri için en az 5 tekrar gerekiyor. Hem parça parça ''hoca'' eşliğinde programlar yapılıyor hem bütün olarak tüm maç yayınlanıyor. Tane tane, dura kalka, pozisyon pozisyon herşey konuşuluyor, en az beş uzmanın fikri alınıyor. Konunun bitmesi yaklaşık 1 ayı buluyor. Yeni maçlarla beraber eskilerinde üzerinden geçiliyor... Bu kadar yoğun kim kimi çalıştırıyor.  :)) Bu kadar zaman hangi  eğitim kurumunda hangi konuya ayrılıyor?  Eğitim sistemimizde yok böyle birşey... Ama gelin görün ki maçın üzerinden 5 sene geçse de Türk erkeği, geçmişe dönük maçları hatırlama ihtiyacı duyuyor.  :)))

Hey Allahım gece gece aklımı koru...

Açmıycam bir daha bu kanalları...İşte kapatıyorum...Umarım RTÜK de onları kapatır...

Tüm kalbimle diliyorum; umarım en güzel dizilerini başka kanala satmak zorunda kalırlar, cezalar yiyip 80' li yıllarda çekilmiş belgeselleri yayınlamak zorunda kalırlar.  :)) Acun Ilıcalı'yı başka kanala kaptırırlar da  kaptırdıkları kanal da başka kanala kaptırır umarım.  Tüm Türk ligi maçlarının yayın hakkı sadece ulusal yayın bile yapmayan kötü  bir radyo kanalına verilir de hiç olmazsa görüntüsünden kurtuluruz...

Sinirlendim yine.   :((

Hiç yorum yok: