Zuhal'in Müzesi

28 Şubat 2010 Pazar

Greek Kolye

Greek kolye yıllar önce bir takı dergisinde gördüğüm bir modeldi. Zaten bu kolye de yıllar önce yapılmış elimde tek kalmış bir model. Küçük bir makara tel kıvrıla kıvrıla bu şekle girdiğinde gerçekte de sonuç keyif verici oluyor.

Bu kolyelerden yaptığım sıralarda yaşadığım şehirde plastik uçlu pense bile bulamıyordum da kargaburun pensenin ucuna plastik bantlar sararak çalışıyordum. Aksi taktirde, kolay şekil aşabilen bir tel olduğu için zedeleniyor.Yaa ne zorluklarla yaptım bir düşünün :))

Bu tellerin birçok rengi mevcut. Bakır rengi de oldukça şık oluyor. Yakınlarımda birilerine vermişsem onları da fotoğraflarım...




2 yorum:

Banuca dedi ki...

Bu çok değişik bir tasarım, dekorasyonda da aksesuar olarak bir yerleri süsleyebilir...(ben takı kullanmayı pek sevmediğimden takıları genelde dekorasyonda kullanıyorumda)

Zuhal'in Müzesi dedi ki...

ben bu tasarımı hep bir resim çerçevesine yapıştırmayı düşünmüşümdür mesela...