Zuhal'in Müzesi

14 Ocak 2014 Salı

Sabun süsleme...

Sabun süsleme deyince sabunu kendim yaptım ya da sabunun kendi üzerinde çalışmalar yaptığım düşünülmesin. Ben sadece marketten daha önce almış olduğum minik sabunları paket yaptım diyelim.  Yılbaşı için yaptığım kurabiyelerle birlikte sevdiğim birkaç isme hediye gittiler. Sabunları özellikle havluyla ikili yaparak hediye etmek hoş oluyor bence

Sabunun altına koyduğum malzeme eşimin bana bir zaman getirmiş olduğu -hangi zaman olduğunu hatırlamıyorum ne yazık ki :(- çiçeklerin dış kaplamasıydı. Malzemeyi çok doğal bulduğum için saklamıştım. Aynı sabunlardan Deniz Lal'in diş buğdayı için de süslemiştim. Merak ederseniz burada.


2 yorum:

Ayfer dedi ki...

Ne yaratici bir fikir, ellerinize saglik..

http://myblog-ayf.blogspot.com/

Zuhal'in Müzesi dedi ki...

teşekkürler ayfer hanım :)