Zuhal'in Müzesi

18 Temmuz 2013 Perşembe

Diş Buğdayı Sabunları (% 100 hand made)




Deniz Lal'in diş buğdayı partisini Zonguldak'ta kendi aramızda yaptık.  Annemlerin evi ilçede olduğu için gönlümce herşeyi bulma veya yaptırma şansım yok. Bu nedenler iş başa düştü. Aslında hiç aklımda yoktu Mersin'e gidince hazır yaptırırım diye düşünüyordum. Ama marketlerden birinde 10'lu paket halinde satılan minik sabunları görünce aklım başıma geldi. ''Kıçını kır da bir şeyi de kendin yap'' dedim. ''Lafa gelince el işleriyle uğraşmaktan çok zevk aldığını söyler durursun kızının doğum şekerini hazır yaptırdın bari bunu yap'' dedim. 

Dedi yani. 

İçimdeki ses...

1 paket lavantalı 1 pakette ballı sabunu marketten çok ucuza aldım . Bir paketi 2.95 tl. Eee burada çıktıdan birşeyler yazdırma şansım varsa da vallahi uğraşmadım. ''Kimi bulacağım'' şimdi dedim. Oturdum beyaz kartondan diş şeklinde kestiğim kartları şahane(!) el yazımla doldurdum. Sabuna güzel bir fiyonk attığım organze tüllere, çengelli iğneyle taktım. Yapıştırıcı bile kullanmadım sizin anlayacağınız. Çengelli iğneler de annemle halamın evlerinden topladığım malzeme. Lazım olur diye nazar boncuklu çengelli iğneleri almışlar saklıyorlar. Bakın lazım oldu işte. 

Böylece % 100 el yapımı diş buğdayı sabunlarımız hazır oldu. Mis gibi de kokuyorlar.

Hiç yorum yok: