Zuhal'in Müzesi

9 Şubat 2010 Salı

Ahşap Boyama Tepsiler...

Birkaç ahşap tepsi boyamıştım. Zevkle de kullanıyorum ama eskimelerinden korktuğum için arada bir ortalıktan kaldırıp dinlenmeye bırakıyorum....

Melekli tepsi transfer tekniğiyle yapıldı. Transfer edilen resim tepsinin  sadece orta kısmını kapattığı için   çevresi  tampon fırça ve akrilik boyayla tamamlandı.


Mavi balıklı deniz temalı. Özellikle balık sofralarıyla beraber kullanılması amaçlandı.  Mavi zemine eskitme görüntüsü verildi. Balık desenleri el boyaması olarak çalışıldı...


Kelebeki tepsi kulplarının formuyla dikkat çekici. Mor boyama üzerindeki kelebek  desenleri el boyaması olarak çalışıldı.


Simitçi tepsisinde ayaklar kahverengi boyama, ara rafı ve üst tepsi zemini bej düz boyama
çalışıldı. Üst tepsi üzerine ünlü ltalyan ressamı Raphael'in resmi dekopaj tekniğiyle yerleştirildi.



Ve son...Minik kahve tepsileri...En cicileri...

Kahverengi boya üzerindeki yapraklar el boyaması. Ayçiçek desenli olan ise çatlatma tekniği zemin üzerine peçete tekniğiyle yapıldı...


2 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhaba bloğuma hoşgeldiniz bende sizi ziyaret ettim .Tepsiler harika bende ahşap boyama kursuna gidiyorum ama el boyamasını yapamam diye korkuyorum sizin yaptıklarınız çok başarılı elinize sağlık...

Zuhal'in Müzesi dedi ki...

çok teşekkürler Mehtap hanım. Sizin gibi marifetli birinii beğenisi benim için çok önemli. sevgiler...