Zuhal'in Müzesi

11 Şubat 2010 Perşembe

Dönme dolap ayakkabılık...

Eğlenceli ve renkli bir ayakkabılık. Dönme dolap benzeri formu sayesinde gardrop dahil birçok alanda kullanılabilirlik özelliği var. Çevire çevire ayakkabnızı seçip yerleştirebilirsiniz. (çarkıfelek gibi... boş çıkarsa  pas...çıplak ayaklara talim) :))

Her türlü ayakkabı formu için uygun olan bu tasarımın yarım daire şeklinde olanı ve çocuklar için daha küçük boyutta tasarlanmış çeşitleri mevcut. Tekerlekleri sayesinde de rahat taşınabilir...

Siyah, gri ve pembe renklerde olan ürünün boyutları ise şöyle: Genişliği 73cm, yüksekliği 74,5cm, derinlik 32,5cm. ağırlık:5 kg.

Ürün 2006 yılında en iyi endüstriyel tasarım ödülü almış olup Hong Kong'lu bir firmadan dünyanın pek çok ülkesine satışı yapılıyor.

Türk yatırımcılarının bu ürünü getirmelerini hevesle bekliyorum.  :))



http://rakkudesigns.com/aboutus.asp

2 yorum:

Denise dedi ki...

Evim dergisi Temmuz 2010 sayısında 205 sayfada blogunuza rastladım ve bayıldım tebrıkler

Zuhal'in Müzesi dedi ki...

gerçekten mi?Ben şimdi sizden öğreniyorum.Bu ay biraz sıkıntılıydı benim için.her ayın 30'unda bir sonraki ayın dergisini alan ben, daha evim dergisinin bu ayki sayısını bile almadım. Şimdi de bulamam diye korkuyorum açıkçası...Blogumla bile ilgilenemedim hiç, çok kızdım şimdi kendime.
bu güzel haberi verdiğiniz için çok teşekkür ederim size. bu ay için çok güzel bir haber bu...