Zuhal'in Müzesi

18 Nisan 2012 Çarşamba

Çiçekli Havlular

 Uzun, çok uzun zaman önce yaptığım havlu süslemelerini paylaşmak istedim. Gümüş ve altın simli çiçekler halamın evini karıştırmaca sırasında bulunmuştu. Siyah çiçekleri kimin ördüğünü hatırlamıyorum. Ben de örmüş olabilirim.:)) Havlulardan büyük beyaz olan 2 TL'ye alınmıştı. Küçüklerin ise tanesi 1 TL idi. Havlu kaliteleri hiç fena değil.

Sırada büyük boy turuncu, turkuaz ve krem rengi havlular süslenmeyi bekliyor. Kaç sene sonra yaparım bilmiyorum. :)) Bugün rahatça blog yazmamın sebebi de izinli oluşum zaten. Aslında daha çok, daha çok yapmak ve yazmak istiyorum :)) Fırsat olmuyor ne yazık ki.

Çarşamba izninden iyi akşamlaaaaarrrrr :))




6 yorum:

okuyan dedi ki...

Çok güzel olmuşlar, ellerine sağlık.
Sevgiler.

Zuhal'in Müzesi dedi ki...

Okuyan, çok teşekkürler.
Sevgiler...

ѕєℓєη dedi ki...

Elinize sağlık çok hoş olmuşlar :)

Zuhal'in Müzesi dedi ki...

çok teşekkürler selen:))

Beniyisimi dedi ki...

Bu tür çalışmalar süper ve Anneannem tarafından bende çok örneği var :) Fakaaaaattttttt hayata geçirildiğinde insanı yoran türde çalışmalar bence çünkü yıkandığında be şekle tekrar sokmak zor.. Kuru temizleme dersen ona da can dayanmaz :)

Zuhal'in Müzesi dedi ki...

yıkandığında çok problem çıkaracağını sanmıyorum. biraz ütüyle halledilir.

sevgiler