Zuhal'in Müzesi

16 Kasım 2012 Cuma

saplantılı ve korkak bir anne miyim? peki düzelir miyim?

Bebeğim geceden beri uyuyor. Gerçi beslenmek için falan uyandı birkaç kez ama hala uyuyor. Neredeyse öğlen oldu. Karnı aç değil biliyorum o yüzden uyandırmaya da kıyamıyorum. Uyusa dert ediyorum, uyumasa da dert ediyorum. Annelik böyle mi yahu. Her ne kadar bilinçli ve aklı başında davranmaya çalışsam da olmuyor. Bir nokta da aç mı tok mu, neden uyuyor ya da uyumuyor moduna fena halede saplanıyorum. Aslında bakarsanız bebeğimin acıktığında ağlamayacak kadar edepli olduğunu bile düşünmeye başladım. Bunu kime söylesem yüzüme garip garip baktı. ''O kadar da değil'' diyerek. Ben aç olduğunu düşünüyorum ya o an ne yapayım aç ama ağlamıyor olabilir diyorum işte.Ay ay ay ay vallahi annelik ne zoooooooorr. İmdaaaaaaaaatt.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

3 çocuk annesiyim,tecrübeliyim ve aynı durumları birçok kez yaşadım ama eminim 1 tane daha olsa,yine senin gibi düşünürdüm..
Yinede bırak derim uyusun,bu günleri çok aratıyorlar sonra..:))
Sevgiler canım..

Zuhal'in Müzesi dedi ki...

evet herkes uyusun diyor. bu günleri arayacaksam daha nasıl günler bekliyor beni, çok korkuyorum bazen.

sevgiler size de :))