Zuhal'in Müzesi

8 Mayıs 2012 Salı

Hakkımdaki 7 gerçek !!!


Penelope beni mimlemiş  . Hayatımda ilk defa mimlendim. 

Bu mimleme işine pek akıl sır erdiremesem, bloglarda gerek olmadığına inansam da bu sabah  gördüm ki birinin sizi hatırlaması hoş bir duygu. Çünkü ben, insanlar beni takip etsin etmesin,beğensin beğenmesin yazmaya devam edeceğim. Mimlerle ve hediye çeklişleriyle bloglarını dolduranlara da karşıyım. Abartmamak lazım diye düşünüyorum. Ama azıcığı güzel :))

Penelope  mesaj atmiş da mimlendiğimden haberim oldu. Yoksa blogger'da çok düzensiz dolanıyorum, üç hafta sonra da görebilirdim. :)) Ben de mimlediklerime mesaj atacağım :)) İnsan ya görmezlerse diye de korkuyor. Ay pek bir arsız yazıyorum, müzedeki hayalete döndüm.

Penelope ismi çok özeldir, sadakati simgeler. Buradan tekrar teşekkürler Penelope...

Gelelim hakkımdaki 7 gerçeğe...

*Aslında çok korkak olmakla beraber nedense bazen hiç olmadığım kadar soğukkanlı görünmeye çalışırım. Bunu yapmamın sebebi zor durumda olduğumda etrafımdaki insanların soğukkanlı bir şekilde hayatıma pozitif destek vermelerini istememle ilgili. Çünkü  negatif insanın ne kadar sinir bozucu ve insan yıkıcı olarak göründüğünü bilirim.

*Çok fazla hayalim var ama bazen herhangi birini bile gerçekleştirmek için hiçbir çaba göstermediğimin farkına varıyorum. Hem de hiçbirinin. Bu da benim bitip tükenmek bilmeyen tembelleğimden kaynaklansa gerek. Ve cesaret eksikliği belki de. Ama biliyorum ki sadece bir adım sonrası her zaman çorap söküğü gibi gelecek. Bir gün olacak.

*Hayatım boyunca gezmek istiyorum. Gezmenin para kazandırdığı bir işim olsun istiyorum Ama ne yazıktır ki çoğu zaman bir sokak öteye bile gidemiyorum. Böyle bir işi de bulamam herhalde bu saatten sonra. Süpürgesiyle her yere gidebilen bir cadı da olsam olur.

* Uzun zamandır aklımdan geçen en renkli şey doğacak bebeğim için renkli kurabiyeler yaptırmak Nedense bu fikirden kurtulamıyorum. Evin her yerinden kurabiye taşsın istiyorum. Yemeyi çok sevdiğim için olabilir mi :))

*Bazen gözüm hiç birşeyi görmüyor. Bir evi bile tutuşturabilirim Bu halimden ben de korkuyorum. Tanrıdan sakin bir insan olmayı diliyorum.

* Bloğumda daha fazla zaman geçirmek ve aslında hayatımla ilgili her detayı yazmak çizmek, ne gördüysem paylaşmak istiyorum ama ''seçici olmakta yarar var sapıtma bu kadar'' diye konuşan biri var içimde o durduruyor beni. Ama haksız olduğunu da biliyorum. 

*Ve aslında herhangi bir yazarlık kaygısı olmadan takipçi sayısı gütmeden bir yerlerden yayın yapıyor olmaktan çok zevk alıyorum. Bu tam ''kendin söyle kendin işit seremonisi'' ama olsun. seviyorum.

*Bu son, sekiz oldu biliyorum. Buraya ilk aklıma gelenleri yazdım. Ve şu an iş yerinde aklımdan geçenleri. Ne yaparsam yapayım çok düşünmeden, mantığımdan biraz uzak ve daha çok kalbimle karar verdiğimin bilincindeyim. Bu bilincimi seviyorum.

Ben kimleri mimlesem? Aklıma ilk gelenler severek okuduklarım. Ama aslında beğenip takip ettiğim yüzlerce blog var. İnanın aklıma gelmiyor şu an iş telaşından. Hadi bakalım buradan yakın.



5 yorum:

PeNeLoPe dedi ki...

Rica ederim Zuhal, bu ismi kullanışımdaki temel sebebi yakaladın : sadakat;)
Renkli kurabiyeleri ben de çok seviyorum, Hem bence sen yaptırmayı degil de yapmayı kafana tak ;)
Bir bakmışsın renkli kurabiyeler meslegin olmuş ;)Ne dersin :)

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Şimdi gördüm mailinizi hemen baktım gelip:) yeni bir mim var benim için; çok sevindim teşekkür ederim. bu sıra pek kafamı verip de mimleri yanıtlayamadım azıcık birikti ama ilk işim cevaplamak olacak bu mimi de söz:) sizin yanıtları da çok beğendim, kalbinizle, içtenlikle ve dürüstçe cevaplamışsınız:)kocaman sevgiler benden:)

Zuhal'in Müzesi dedi ki...

Penelope;Aslında kurabiyeleri yapmayı düşünmedim değil ama zaman yok ki. Yoksa neler neler yapmak istiyorum. En çok istediğim şey yapmaktan keyif aldığım bir şeylerle para kazanmak. kısmet :)) sevgiler :))

Tuğba merhaba, acele etme cevaplamak için. be de öyle oturdum aklıma ne geldiyse yazıverdim işte. sevgiler :))

naninin günlüğü dedi ki...

mimlendiniz demişsiniz ama kendimi göremedim bu ara blogdan uzak kaldım kusura bakmayım kımseyle ilgilenemez oldum:(

Zuhal'in Müzesi dedi ki...

İnanmiyorum kendime o da benim eşekliğim Nani kusura bakma. hemen ekledim.İş güç arasında yazınca böyle oluyor işte.

sevgiler :))