Zuhal'in Müzesi

25 Mayıs 2012 Cuma

bebek şekeriyle kafam çok bozuk



Hamile kaldığımdan beri bebek şekeri bakıyorum. Herkes ''bebeğime ne giydirsem?'' ''ne yedirsem?'' diye düşünüyordur büyük ihtimalle. Ama ben ilk zamandan beri nasıl bebek şekeri yaptırsam, ''lavantalı mı olsa?magnet mi olsa? şekerler ne renk olsa? kaç çeşit yapsam?, kaç adet alsam?'' kuruyorum da kuruyorum. Çünkü sadece bu şeker konusunda kasılmıyorum, mutlu oluyorum. Malum benim çokça mutluluk hormonu salgılamam gerekiyor. :))

Neyse... İş yerindeki aşırı boşluktan faydalanarak internette bol bol geziniyorum, malzemelere ya da hazır şekerlere,  kısaca her şeye bakıyorum. Yine internette bulduğum bir magnet örneğini kızımın adına uyarlayarak yaptığım bir çalışma bu. Ama nerede ve nasıl kullanılacağı konusunda henüz çok fikrim yok. Bunlar denemeler. Hatta A4 kağıdına bassak ne kadar sayıda çıkar diye bile çalışıldı üzerinde. Belki şekerlemeye zımbalanır. Magnet olur belki. Bulduğum sitede magnet olarak yapılıyordu zaten. Fikirlerinizi ve varsa bildiğiniz güzel örnekleri benimle payşlaşın lütfen.

Sevgiler...

4 yorum:

oytunla hayat dedi ki...

ne güzel bi isim düşünmüşsün :)) hayırlısıyla gelsin inşallah... magnet hoş olur evet bu çizdiğine. gezinirken bişeyler görürsem mutlaka paylaşırım seninle...

Unknown dedi ki...

merhaba :)

bebek şekeri değil de bebek sabunlarına bayılıyorum ben minik ayaklı kuzulu modelleri çok güzel oluyor eğer isterseniz e-maille bir kaç site ismi yollayabilirim fikir olsun diye :)

Zuhal'in Müzesi dedi ki...

merhabalar. oytunla hayat ve müge, beğendiğinize sevindim. her türlü paylaşım ve fikri öğrenmek isterim. sabunları ben de çok beğeniyorum. hepsinden istiyorum :))
e-mail: zuhalaratoglu67@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Şimdi bir mail gönderdim size umarım işinize yarar