Zuhal'in Müzesi

29 Kasım 2010 Pazartesi

banyo seti süsleme

İstanbul'da yalnız yaşayan restoratör arkadaşım Aygül'ün mesleğini cümle içinde kullandıktan sonra ne kadar maharetli olabileceğini anlatmama gerek yok. Kendisi bugüne bügün hiç terzilik bilmeden abiye dikmiş bir bayan. Büyük bir sabırla herşeyi daha da güzelleştirmeye çalışan kişiliği sayesinde ortaya bu banyo seti çıkmış. Evindeki sıradan bir banyo aynasını ve çerçevesini kendir ipiyle süslemiş. Eeee hiçbirşey sıradan kalmamalı, mutlaka kendimizden bir iz taşımalı. :))

Aygülcüm için  bu banyo seti devede kulak ama  benim için fotoğraflamış ve hatta yapım aşamalarını da yazıp bana mail atmış. Malum ben payşalmayı seviyorum :)) Yazısını benim mailime gönderdiği şekilde paylaşıyorum. Ve tam da buradan Aygüle çok çok teşekkür ediyorum çalışmasını benimle paylaştığı için...Çalışmalarının devamını bekliyorum... 

''merhaba canım umarım beğenirsin tarifi aşağıda resimlerde ekte sevgiler....

Malzemeler:
- 1 adat ayna
- 1 adet havlu askısı
- 1 top ip
- kağıt
- makas
- silikon tabanca ve silikon cubuklar

Yapımı: Herhangi plastik ayna setinize elinizde bulunan iplerle şekil verebilirsiniz. Benim elimde kendir ipi vardı ve bununla kağıt üzerine spiraller yaparak yapıştırdım. Elimdeki ayna üzerine sıra sıra şeritler halinde ipleri silikon tabanca kullanarak yapıştırdım ve bunların üzerine küçüklü ve büyüklü olarak hazırladığım spiralleri silikon tabanca yardımı ile tutturdum. Ayna süsüm hazır oldu. Havluluk için de birbirini takip edecek şekilde ve hiç boşluk bırakmadan kendir ipi üzerine sardım ara ara silikon tabanca yardımı ile yüzeyine yapıştırdım. İşte bu kadar kolay ve sonuç karşnızda.''




5 yorum:

Unknown dedi ki...

o gece elbisesini gördükten sonra...hiç şaşırmadım..harikasınız..muhteşem olmuş:))yayında emeği geçen canım arkadaşıma da ayrıca ve tekrar teşekkürler:)))

Zuhal'in Müzesi dedi ki...

ne demek daima yayınlarım hiç affetmem. böyle biline :))

Unknown dedi ki...

Çok hoş olmuş :) Eline sağlık. Sabunluk fırçalıkta harika olur bence :)

Zuhal'in Müzesi dedi ki...

sağolun müge hanım. ileticem beğenilerinizi.

TATESAL dedi ki...

O sade görünen ahşap sabunluk takımına peçete tekniği uygularsan muhteşem olur canım...tabi naçizane fikrim...