Zuhal'in Müzesi

29 Ocak 2010 Cuma

Taşı Sıksam Suyu Çıkar mı?

Sahilden Topladığım Çakıl Taşları...

Pardon sadece sahilden değil Mersin-Limonlu sahilinden topladığım çakıl taşları demeliydim. Birkaç arkadaş kafa dinlemeye tası tarağı toplayıp 1 gece 2 günlüğüne bir arkadaşımızın yazlığına gittik. Eylül ayı olduğundan hava  rüzgarlı deniz de çok dalgalıydı. Biz de dalgalı denize girmektense sahilde bol bol yürüyüş yaptık. Yürürken de boş durmadık tabi... Elimizde poşetler, çakıl taşı ve deniz kabuğu topladık. Taşların en beyaz olanlarını seçmeye çalıştım ki boyarken renkler daha güzel kendini göstersin.

Ben bunları kolay olsun diye ispirtolu kalemle boyadım... Dilerseniz akrilik boyayla, sulu boyayla hatta pastel boyayla bile boyanabilir. Boyama işleminden sonra vernik kullanmak kalıcılık sağlar.

İşlevsellik kazandırmak isterseniz masa üzerinde notluk olarak kullanabilirsiniz.
Ya da evinizin dekorasyonunda... Cam vazolarda, akvaryumlarda, sehpa üzerindeki çanakların içinde, hatta banyoda...

ya da hiç boyamadan saksılarda toprağın üstüne koyarak hoş bir görüntü sağlayabilirsiniz

Yoksa suyunu mu çıkardım?   :))


2 yorum:

aygül dedi ki...

Çok beğendim ellerinize sağlık.Bir fikirde ben önereyim daha büyük olan dere taşı bulursanız üzerini cam boyası ile nazar boncuğu yapabilirsiniz ve de kapıların önüne koyarak kapılarınızın rüzgardan çarpmasını engelleyebilirsiniz.:)Aygül UZUN

Zuhal'in Müzesi dedi ki...

fikir için teşekkürler. mutlaka deneyeceğim. zaten nazar boncuğuna pek dayananamam. :))