Zuhal'in Müzesi

28 Mart 2012 Çarşamba

siyah beyaz resimlerin zamanı

Aşağıda görmüş olduğunuz resmi face'de üyesi olduğum bir grupta gördüm. Görür görmez tamam dedim ''bu sağ kenardaki saçı iki örgülü kadın annem.'' Aynı resimden annemde yok biliyorum olsa bilirim. Çoktur evdeki resimleri kurcaladığım. Hele de eski resimleri...

Annecim burada gencecik. 15 veya 16'dır herhalde.



İnsanların bakışları bile bir başka çıkıyor siyah fotoğraflarda.

Tertemiz, saf...

 Belki de renkli baskıya hiç geçmemeliydik. Renkliye geçerken birşeyler yitip gitmiş sanki.

Ben annemle aynı lisede okudum ama benim böyle bir fotoğrafım yok.

Kredili sistemin ilk öğrencileriydik biz. Her dönem başkalarıyla aynı sırada oturduk, hiç kaynaşamadık çoğuyla. İsimleri de aklımda kalmadı bu yüzden. Sadece çok azı kaldı hatıramda.

Dostu ve anısı bol  lise yılları dilerim çocuklara...

Hiç yorum yok: