Zuhal'in Müzesi

29 Mayıs 2011 Pazar

Bunları biliyor muydunuz?





-Fareler 800 metre boyunca yüzebilir ve 3 gün boyunca su da kalabilirler. 

(Bak seeeennn. Yine de huylanıyorum ben fareden.Buraya bile gerçek bir fare resmi araken huylandım da mickey mause resmi yükledim)








-Aspirin bir ağrı kesici değil romatizma ilacıdır.    

(Doğrudur)









-Fransa kralı 8. Charles'ın sol ayağında altı parmak vardı. 


(Bize ne. Sol ayağı hep nasır tutmuştur onun, sığmaz ayakkabıların içine. Adam kral gerçi, özel yapım ayakkabı giymiştir hep. Bişi olmaz  o lüksün için de. Gariban millet napsın)








Halley kuyruklu yıldızı ilk kez MÖ 240 yılında görülmüştür.

(Acaba hangi medeniyet görmüş ilk kez. Ben de arkeologum ama bundan haberim yok. Biraz bakınmak lazım kitap falan.)









Yazılı ilk hukuk kuralları Sümerler tarafından oluşturulmuştur.


(Doğru)










Tavus kuşlarının metalik parlaklıkta bulunan tüylerinin değişik renklerde gözükmesi, özel tüy tellerinin ığığı bükerek yansıtmasından kaynaklanır.


(Hıımmmmm. Çok güzel bir görseli var tavus kuşunun gerçekten)

Hiç yorum yok: