Zuhal'in Müzesi

1 Mayıs 2011 Pazar

Bekar kızlar üzgünüm, Prens William da evlendi. - 1 mayıs - güzel pazar vs. vs. vs.


Neyseki ben Wiiliam'dan önce evlendim :))

Evlendi evlendi de bizi niye bu kadar ilgilendirdi  anlamadım. Kendime bile şaştım, işte olduğum halde düğünü takip ettim.

Gelinliği nasılmış, makyajı nasılmış, duvak uzunmuş, gelin de güzelmiş... Çirkin olsa yanmıştı zaten. Dünyanın dilinde ''ingilizlerin gelini de pek nemrut çıktı canım'' cümlesi gezer dururdu. Aslında çirkin de olsa nemrut olmazdı sanırım. Nemrutluk bize, daha doğulu kültüre ait bir yüz mimiği sanki. Elin Avrupalısı, Amerikalısı bizim gibi surat asarak, gözlerini belerterek laf anlatmıyor malum.

Biz bir bakışımızla insanı yerinden hoplatırız, evelallaaaahhh:))

İfade güçlüğü çektiğimizden olsa gerek.

Acaba bahis oynayanlar iyi para kazandı mı?

William Kate'i neresinden öpecek?,

Kraliçe mavi elbise mi giyecek?,

''Hocaaa oynama maviye, yatar o yatar.

'' Sarı giydi kraliçe nabeeeerrrr:...''

***

Bugün pazar, 1 mayıs işçi bayramı bugün. Kutlamak isterim burdan es geçmek istemem, emek vererek çalışan, günde 11 saat çalışan biri olarak.

***

3 kız bideyiz. yeni planlar yapıyoruz, hayaller kuruyoruz, az önce bonibon yedik. Kahvemizi içtik. Tüm bunlardan önce sahilde çok güzel bir kahvaltı yaptık. eve sokağın sesi giriyor. Ve güneş...Bugün için yeterli...Hayattan çok şey beklememek lazım  :))

Hiç yorum yok: