Zuhal'in Müzesi

22 Ocak 2011 Cumartesi

İlhan Şeşen Konseri


2011 yılının etkinlikler içinde dolu dolu geçmesi dileğiyle...

Yeni yıla girdiğimizden bu yana ''aman da yeni yıl, yeni karalar, yeni yollar, tüm bunlar nasıl olacak, kim yapacak bu kadar şeyi'' derken, iş arkadaşlarımın hadi İlhan Şeşen konserine gidelim teklifi bile cazip gelmemişti ki ben her türlü etkinliği severim, maksat zaman keyifli geçsin. Ama  yeni yıl kararlarımın altında o kadar ezilmişim  ki, bu keşmekeşin içinde savrulurken konsere bile gitmek istememişim. Hayret doğrusu.

Sonra bir anlık ''Aman bırak hayatı akışına'' düşüncesiyle ''e gideyim bari'' dedim çok da istekli olmayan bezgin bir ruh haliyle. İyi etmişim, çok keyifli bir akşam geçirdik.

Belma, Meral, Yonca, Zeliha abla bir de ben iş çıkışı düştük yollara. Ve hep yapalım bunu, kendimizi ödüllendirelim diye karalar da aldık öncesinde ve sonrasında. 

2011 daha dolu dolu geçsin umuyorum ve diliyorum hep güzel şeyler olsun , hep keyifli anlar yaşayalım, bunun için çaba harcayacak enerjimiz olsun.  Bol bol enerji.

Sevgili İlhan Şeşen'e de teşekkürler keyifli akşam için. Herkes canlı dinlemeli.

İlhan Şeşen...Büyük üstad, ağır abi, avukat, Aliye'nin dayısı :)) , Müzik evi sahibi, ihtiyar delikanlı. Orkestrası iyi, gitaristi  yakışıklı. Rahat, müziği de rahat. Mersin'de yaşamış, hukuk mezunu...''Grup Gündoğarken''in kurucusu(1948). İlk solo albümünü 1994'te yaptı(Aşk Haklı).

Hiç yorum yok: