Zuhal'in Müzesi

5 Mayıs 2010 Çarşamba

Dekoratif seramik deyince ''Step collection''

Artık dekoratif seramik deyince aklımda olacak bir marka var...''Step collection''...

Kendileri 1997 yılından bu yana sektörde İzmir merkezli olarak hizmet veriyorlar. Koleksiyonlarında mutfak ve banyo aksesuraları, dekoratif tabaklar, vazolar, duvar panoları, abajurlar, lambaderler, heykeller ve mumluklar gibi çok çeşitli ürün  mevcut.

Ben özellikle turkuaz renkteki parçalara dayanamadım. İster istemez de onların resimlerini daha çok ekledim yazıma.

Koleksiyondaki renk seçimlerine ve bazı detaylara bakltığımızda ev dekorasyon modasını yakından takip ettikleri belli oluyor. Birçok parça da birbirine kombine edilebilecek şekilde tasarlanmış. Böylece evinizin mutfak ve banyo gibi birbirinden bağımsız bölümlerinde kendinize özgü bir  bütünlük  yakalayabilirsiniz.

Benim favorilerime gelince...Ayağı kırmızı vazo şeklindeki siyah abajur ve en üste resmini koymuş olduğum turkuaz çanak...Unutmadan...Terra-cotta rengindeki küpleri de favorilerim arasında saymadan geçemem doğrusu... 













Tüm alımlarda kargo ücresiz. Bu ürünlerden çok daha fazlasını http://www.sevgilievim.com'/ da ya da blog dünyasındaki adresleri olan http://www.sevgilievim.blogspot.com'/ da görebilir ve satın alabilirsiniz.Ben daha fazla resim koymak istedim buraya ama herşeyin bir sınırı var tabi...

Hiç yorum yok: