Zuhal'in Müzesi

17 Mayıs 2010 Pazartesi

Anneler günü hediyelerim

Gecikmiş anneler günü hediyelerim...

Aileden uzakta yaşayınca özel günlerde bir araya gelmek gibi bir ayrıcalığımız ve mutluluğumuz yok ne yazık ki...Hatta gecikmiş olarak bile yaşamak mümkün olamayabiliyor. Anneler günüde olduğu gibi...Hediyelerimi de eşimin bir haftalık izni için Zonguldak'a gidiyor olması sebebiyle onun yanına iliştirdim...

Biri anneme...Biri anne yarısı olan halama, diğeri de kuzenimin eşi, Ege'nin annesi Filiz'e...

Güle güle kullansınlar...

Bu havluları hazırlarken çok keyif aldım. Havlular Migrostan, organze havlu kılıfları ise Özdilekten...

Renklerini seçerken hiç zorlanmadım. Ev tekstilinde çok sevdiğim ve beğenileceğine inandığım renkler olan, şıklığı her zaman göz dolduran mor, yaz rengi olan turkuaz ve dinamizmi simgeleyen turuncuyu gönül rahatlığıyla seçtim...


2 yorum:

Atolyekedi dedi ki...

Sunumu ne kadar şık olmuş, güle güle kullansınlar

Zuhal'in Müzesi dedi ki...

teşekkürler...hazırlarken de çok ekyif aldım zaten...