Zuhal'in Müzesi

10 Mart 2010 Çarşamba

Alice çıksa da biz girsek...

Çocukken bazı masal kitapları popülerdi. ''Alice harikalar diyarında'' da bunlardan biri...

Alice bir kapıdan geçer ve çok güzel bir yere ulaşırdı. Bu yer yeşil, mavi, kırmızı artık Allah ne verdiyse her rengi barındıran bir cennetti. Ya da ben öyle hayal etmiştim. Hala da öyle hatırlıyorum.  Aslında doğru hatırladığımdan bile emin değilim. Neyse... bu dert değil şimdi.

Ben, Alice o kapıdan geçer geçmez kitabı elimden bırakırdım. Çünkü ben daha o güzelliği görünce kalakalırdım. Artık ne hayal ediyorsam. :))Zannediyorum benim gittiğim yer Alice'inkinden biraz farklıydı. :))

Hala  kitap okurken aynı tavırdayım. Hayale dalmak gerekiyorsa kitabı elimden bırakır 3 gün hayal kurarım. Hayalimdeki görüntüyle içimi doldurmadan kitaba geri dönemem.

Gece gece bundan size ne değil mi ?  :P

Şimdi günümüz sinemasına da  uyarlandı bizim Alice... Aldı başını yürüdü...Hey gidi koca Alice... Nerdeeennn nereye...  :))

Değerini bilmişmiydi Alice o bahçenin?  Hiç hatırlamıyorum.
...
Tema: Alice çıksa da biz girsek içeri...

Hiç yorum yok: